Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Twenty1 | użytkownik

imię i nazwisko adresŁódź zarejestrowany04.05.2007 @13:29:39 ostatnio na stronie21.06.2011 @17:49:04



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty65 komentarze1032 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon 30D był. A będzie ....

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~eRGy    19.08.2009 @15:04:13
A dziękuje, dziękuje!
Coś ostatnio u Ciebie nic się nie pojawia....????
Pozdrawiam.
~eRGy    27.07.2009 @22:24:38
A no staram się nie omijać zawodów tym bardziej że jeżdżą znajomi
Pozdrawiam!
~wicher292    24.07.2009 @12:39:53
zapraszam do grupy alex, pozdrowionka.
~rokford    04.08.2008 @20:07:07
Dziękuję za wizytę u mnie i oceny.Są one dla mnie bardzo pochlebne.
~rokford    03.08.2008 @13:39:15
Miło mi.Tak tak to fotograf go haratnął. Wielu jest amatorów w lesie nie kryje ze oprócz aparatu miałem koszyk i scyzoryk.No cóż......Widze że masz piękną serie rudej.Ze Ci tez i za pozowała!!!!!!!!
~marks82    15.07.2008 @10:42:24
Masz już aparatosa ??Pochwal sie jaki
~GodnyTrampek    15.07.2008 @09:32:25
dzięki
~Marmolada483    01.07.2008 @23:27:16
Dzięki
_______
~Gossiuniaa    22.06.2008 @21:09:27
Zdjecia sa boskie!! Bardzo mi sie podobaja gratuluje ujec i pomyslow!!
_______
ocenaj to co widzisz, nie to co wiesz.
~gostan    16.06.2008 @16:52:15
Pięknie dziękuję za odwiedziny, a kiedy pokażesz coś nowego?
~magu85    10.04.2008 @16:33:59
ja rowniez dziekuje za komentarze jestes jedna z nielicznych ktora komentuje moje zdjecia.pozdro
~Ralph8    23.02.2008 @02:13:25
fotki tez, ale naprawde tych wrazen sie nie da oddac nawet fotkami to trzeba przezyc, chociaz raz. a na pewno lepiej ze znajomym przewodnikiem niz tak w ciemno
pozdrawiam R.
_______
..nie czuj sie dłużny, poprostu oglądam bo lubie, ocenę też czasem dam

~Ralph8    22.02.2008 @16:34:47
ano mieliscie przyjechac, zaproszenie wciaz aktualne
_______
..nie czuj sie dłużny, poprostu oglądam bo lubie, ocenę też czasem dam

~darkwire    16.02.2008 @17:41:53
dzieki za ekartkę, nawzajem - wszystkiego naj
~darkwire    10.02.2008 @13:29:42
ejno! czy to jakieś zarty? czemu nie masz nic nowego???
pozdo
~Ralph8    17.01.2008 @02:47:51
dzieki za wizyty
_______
..nie czuj sie dłużny, poprostu oglądam bo lubie, ocenę też czasem dam

~gostan    01.01.2008 @00:52:35
Życzę Ci wyłącznie pogodnych i radosnych wszystkich 366 dni w tym już rozpoczętym 2008 roku.
~Ralph8    24.12.2007 @15:22:17
Wesołych świąt i hucznego sylwestra
i pomyślnego nowego roku
_______
..nie czuj sie dłużny, poprostu oglądam bo lubie, ocenę też czasem dam

~darkwire    29.11.2007 @12:11:35
myślalem, że ten gołąbek już pofrunął gdzie coś nowego?
pozdrawiam R.
~sirvincent    06.11.2007 @00:16:05
senkju
~ZosiaS    02.11.2007 @11:49:20
dzięki
~IwonaD    02.11.2007 @11:24:34
dzięki.widzę że wiewiór już bez ramki teraz to jest idealnie
~IwonaD    02.11.2007 @11:24:34
dzięki.widzę że wiewiór już bez ramki teraz to jest idealnie
~street23    01.11.2007 @20:57:53
dzięki
~mimozka    02.10.2007 @21:11:21
dziekuje :D
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt